اس اس دی ای دیتا PCIE M2 2280 SX8100NP 256G

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 16355

فرم ظاهری: 2280
ظرفیت: 256 گیگابایت
نوع فلش: 3D MLC
درگاه اتصال: PCIe Gen3x4
سرعت نوشتن: حداکثر تا 1100 مگابایت بر ثانیه
سرعت خواندن: حداکثر تا 1900 مگابایت بر ثانیه


1,305,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

درایوهای جامد SX8000 به صورت اختصاصی برای مقاصد گیمینگ، عملیات اورکلاک و پردازشهای گرافیکی سنگین طراحی شده و عملکرد خیره کننده ای را در زمینه انتقال و ذخیره سازی اطلاعات از خود به نمایش میگذارند. این محصولات با استفاده از رابط قدرتمند PCIe Gen3 x4 به ارقام شگفت انگیز 2500 و 1100 مگابایت بر ثانیه در زمینه خواندن و نوشتن اطلاعات دست پیدا میکنند که در قیاس با نمونه های SATA تا 4 برابر در زمینه خواندن و تا 2 برابر در زمینه نوشتن اطلاعات سریعتر خواهند بود. از طرف دیگر استفاده از استاندارد M.2 2280 به معنای اشغال کمترین فضا و عدم نیاز به کابلهای داده و تغذیه می باشد که برای استفاده در دستگاههای پرتابل کاملا مناسب و بهینه خواهد بود. درایوهای جامد SX8000 با جدیدترین محصولات کمپانی Intel سازگار بوده و به کاربران گیمینگ و اورکلاکرهای حرفه ای اجازه میدهند تا از حداکثر پتانسیل و ظرفیت سخت افزاری سیستم خود بهره ببرند.

 

استاندارد NVMe 1.2

این استاندارد، میزان کارایی درایو جامد در زمینه بارگذاری و ذخیره سازی ترتیبی و تصادفی اطلاعات را به صورت چشمگیری افزایش میدهد که موجب پایداری سیستم در زمان اجرای جدیدترین بازیهای رایانه ای و انجام عملیات اورکلاک حرفه ای خواهد شد.

 

درایوهای جامد SX8000 به دلیل استفاده از حافظه های فلش 3D NAND نسبت به درایوهای جامد 2D NAND از ظرفیت بالاتر و عملکرد به مراتب بهتری برخوردار هستند که علاوه بر موارد فوق باعث بهبود بهره وری مصرف انرژی و افزایش صرفه اقتصادی درایو نسبت به عملکرد آن خواهد شد. محصولات خانواده SX8000 در ظرفیتهای متنوع از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت تولید شده اند که با برخورداری از ظرفیت نوشتاری عالی (TBW)، از کارایی و طول عمر بسیار بالایی نیز برخوردار خواهند بود.

 

استفاده از الگوریتم کَش SLC به درایو جامد اجازه میدهد تا در حالت سلولهای تک-سطحی عمل نموده و سرعت بارگذاری و فراخوانی اطلاعات را افزایش دهد. از طرف دیگر وجود حافظه کَش DRAMنیز سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را تا دو برابر در مقایسه با درایوهای فاقد حافظه کَش افزایش میدهد و نیاز به استفاده از حافظه سیستمی را در زمان بارگذاری نرم افزارهای حجیم از بین میبرد.

 

استفاده از کدهای پاریتی کم حجم برای استفاده در تصحیح کدهای خطا باعث افزایش دقت اطلاعات ذخیره شده و جلوگیری از تخریب آنها در ذخیره سازی طولانی مدت میگردد. سیکل خواندن و نوشتن اطلاعات در درایوهای Ultimate SX8000به دلیل استفاده از کدگذاری نرم افزاری و سخت افزاری در مقایسه با سایر درایوهای جامد تا سه برابر طولانی تر است که این امر موجب افزایش پایداری و طول عمر درایو جامد خواهد گردید.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.