مادربرد ام اس آی مدل MAG B660M MORTAR WIFI DDR4

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 16313

پلتفرم: Intel
چیپست: B660
نورپردازی: ندارد
سوکت پردازنده: LGA1700
نسل پردازنده: نسل دوازدهم
نوع حافظه: DDR4
حداکثر حجم حافظه: 128 گیگابایت
نسل PCIe: نسل سوم و چهارم
اتصال Wi-Fi: دارد


7,044,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

مادربرد B660M MORTAR WIFI از سری MAG، حاصل سال‌ها تجربه و عملکرد درخشان کمپانی نام آشنای ام اس آی است که برای استفاده‌های روزمره و حرفه‌ای مانند گیمینگ و طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مادربرد در فرم ظاهری Micro-ATX تولید شده و با دارا بودن سوکت پردازنده LGA1700، از پردازنده‌های نسل 12 اینتل پشتیبانی می‌کند. چهار عدد شیار حافظه رم از نوع DDR4 برای B660M در نظر گرفته شده که می‌توانند تا 128 گیگابایت حافظه را با حداکثر فرکانس 4800 مگاهرتز میزبانی کنند. B660M MORTAR WIFI DDR4 یک مادربرد جان سخت و با کیفیت است که از ظاهر جذابی نیز برخوردار است؛ عملکرد و امکانات متنوعی که این مادربرد در اختیار شما می‌گذارد، در نوع خود فوق‌العاده هستند و رضایت شما را جلب می‌کنند.

خنک‌کنندگی
با ظهور پردازنده‌های نسل 12 و تعداد هسته‌های زیاد آن‌ها، اهمیت طراحی مدار تغذیه و دفع حرارت آن بیش از همیشه احساس می‌شود. هیت سینک گسترده PWM و پدهای حرارتی با رسانایی 7 وات بر متری، جدیدترین پردازنده‌ها را نیز خنک نگه می‌دارد و در نتیجه عملکرد کلی آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

خنک‌کننده M.2
حرارت شدید، دشمن خونین عملکرد حافظه‌های جامد است؛ حتی بهترین‌ها. قسمتی از طراحی مادربرد MAG B660M MORTAR WIFI DDR4 به حافظه‌های M.2 اختصاص داده شده است. این بخش که با نام M.2 Shield FROZR شناخته می‌شود، شامل تعدادی هیت‌سینک می‌شود که از اس اس دی‌ها در برابر حرارت شدید محافظت کرده و موجب بهبود عملکرد و سرعت آن‌ها می‌شوند.

کنترل جامع فن‌ها
مادربرد MAG B660M MORTAR WIFI DDR4 به شما اجازه مدیریت سرعت و دمای اجزای مختلف سیستم را از جمله فن‌ پردازنده می‌دهد. با استفاده از نرم‌افزار MSI Center یا منوی بایوس، وضعیت بخش‌های حیاتی سیستم را در قالب یک رابط کاربری ساده و شکیل زیر نظر بگیرید. همچنین می‌توانید تا 4 دمای هدف برای پردازنده و مادربرد تعریف کنید؛ با رسیدن دما به هریک از اعداد تعریف‌شده، سرعت فن‌ها نیز به شکل خودکار تغییر پیدا می‌کند.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.