سوئیچ 5 پورت دی لینک DGS-1005A

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 16221

ابعاد: 91×73×22 میلی‌متر
وزن: 330 گرم
تعداد پورت: 5 عدد
نوع سوئیچ: Gigabit Switch
نوع پورت: RJ-45 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه
ظرفیت سوئیچینگ: 10 گیگابیت
پشتیبانی از آدرس دهی MAC Address


406,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

با سوییچ دی لینک DGS-1005A می‌توانید تا پنج عدد دستگاه مجهز به اترنت را به شبکه‌ای پایدار و پر سرعت متصل کنید. این محصول با ظرفیت سوییچ ۱۰ گیگابیت بر ثانیه به ۵ درگاه Unmanaged (بدون نیاز به تنظیمات خاص) برای اتصال با سیم به اینترنت مجهز شده است. فناوری Green دی لینک با مدیریت وضعیت لینک‌ها و طول کابل مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. این سوییچ دی لینک از استانداردهای حفاظت از محیط زیست RoHS (محدودیت استفاده از مواد آسیب‌زا) و WEEE (مدیریت ضایعات تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی) پشتیبانی می‌کند. با سوییچ DGS-1005A دی لینک مجهز به 5 پورت ۱۰/۱۰۰ مگابیت بر ثانیه به سادگی شبکه پر سرعتی ایجاد کنید تا با اتصال دستگاه‌های مختلف (کامپیوتر، پرینتر و…) خود و اعضای خانواده/همکاران، از دانلود سریع، استریم بی دردسر و شرکت در بازی‌های آنلاین با آسودگی خاطر و امنیت تمام لذت ببرید. درگاه‌های این محصول دی لینک از کراس اوور خودکار Auto-MDI/MDIX هم پشتیبانی می‌کنند.

 

به کمک سوییچ ۵ پورت گیگابیت دی لینک می‌توانید شبکه‌ای بسیار پر سرعت در محل کار یا منزل خود ایجاد کنید، چرا که درگاه‌های اترنت گیگابیت امکان اتصال سیمی فوق پر سرعت را برای ۵ کامپیوتر (یا سایر دستگاه‌ها) فراهم می کنند. این سوییچ از قابلیت Quality of Service (کیفیت خدمات) نیز برخوردار است. این قابلیت ترافیک شبکه را اولویت بندی می‌کند تا داده‌های مهم (داده‌هایی که انتقال به موقع آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است) حتی حین شلوغ‌ترین ساعت‌های ترافیک شبکه نیز به موقع منتقل شوند و فعالیت‌های حساس شما تحت تاثیر تراکم ترافیک قرار نگیرد.

 

بدنه‌ بدون فن این محصول اقتصادی دی لینک از تولید سر و صدا حین استفاده جلوگیری می‌کند، با این حال طراحی هوشمندانه آن موجب می‌شود بدون نیاز به فن حرارت تولیدی به خوبی دفع شود بدون این که عملکرد سوییچ DGS-1005A تحت تاثیر قرار گیرد. این سوییچ 5 پورت محصولی کوچک، زیبا و سبک است که برای کسب و کارهایی که با وجود نیازهای جدی، بودجه محدودی دارند انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

 

سوییچ DGS-1005A با چندین روش مختلف از مصرف بیهوده انرژی جلوگیری می‌کند. این محصول دی لینک قادر است تشخیص دهد که آیا کامپیوتر یا دستگاه متصل به آن خاموش است یا خیر و آیا در حال حاضر ترافیک ِاترنت مصرف می‌شود یا نه. در صورتی که نیازی به عملکرد سوییچ نباشد یا فعالیت داده‌ای اندک باشد، این محصول به طور خودکار به حالت استندبای وارد می‌شود. سوییچ 5 پورت دی لینک DGS-1005A با استفاده از فناوری Green این شرکت، با هدف افزایش بهره‌وری و مصرف بهینه انرژی، و در عین حال افزایش طول عمر دستگاه بدون تحت تاثیر قرار دادن عملکرد فوق‌العاده آن طراحی و ساخته شده ‌است.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.