سوئیچ 8 پورت دی لینک DES-108

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 16208

تعداد پورت: 8 عدد
نوع سوئیچ: 10/100 مگابیت بر ثانیه
ظرفیت سوئیچینگ: 1.6 گیگابیت بر ثانیه
سرویس QoS: دارد
پشتیبانی از آدرس دهی MAC Address
عمر مفید : 511.323 ساعت


212,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

سوئیچ دی لینک DES-108 با ارائه ۸ درگاه اترنت پر سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه، به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های مجهز به درگاه اترنت خود، از جمله کامپیوتر، دوربین‌ مداربسته، اکسس پوینت بی سیم، پرینتر و… را به شبکه‌ای پایدار و پر سرعت متصل کنید. این محصول به درگاه‌هایی از نوع Unmanaged (بدون نیاز به تنظیمات خاص) برای اتصال با سیم به شبکه مجهز شده است. فناوری تشخیص خودکار به سوییچ امکان می‌دهد حداکثر سرعت اتصال پشتیبانی شده توسط هر دستگاه را شناسایی کرده و با تنظیم سرعت انتقال داده بر اساس آن، عملکرد سوییچ را به طرز چشمگیری بهینه‌سازی کند. با سوییچ DES-108 دی لینک به سادگی شبکه پر سرعتی ایجاد کرده و آن را گسترش دهید. این محصول مخصوص دفاتر خانگی و کسب و کارهای کوچک تا متوسط طراحی شده است و طراحی هوشمندانه بدون فن آن نیز از تولید سر و صدا جلوگیری می‌کند.

درگاه‌های 10/100 با توانایی تشخیص خودکار

تمامی درگاه‌های ۱۰/۱۰۰ سوییچ ۸ پورت DES-108 دی لینک به قابلیت تشخیص خودکار مجهز شده‌‌اند تا امکان برقراری اتصالی انعطاف‌پذیر و کاربردی با شبکه‌ای یکپارچه و پایدار برای ورک‌گروپ‌های کوچک (workgroup-گروهی از کامپیوترهای متصل به شبکه از طریق اترنت) فراهم شود. این درگاه‌ها می‌توانند سرعت اتصال پشتیبانی شده توسط هر دستگاه را شناسایی کرده و با انتخاب بین حالت‌های 10BASE-T و 100BASE-TX، و نیز بین اتصال‌های نیمه دو طرفه (half-duplex) و تمام دو طرفه (full-duplex) حداکثر سرعت انتقال داده را برای هر یک از دستگاه شما ارائه دهد.

کنترل جریان برای انتقال ایمن داده‌ها

به کارگیری راهکار کنترل جریان 802.3x در هر یک از درگاه‌ها موجب می‌شود در صورت تکمیل ظرفیت دریافت بافر درگاه، اتلاف بسته‌های داده شبکه به حداقل برسد. بدین ترتیب تمام دستگاه‌های متصل به این سوییچ از اتصالی پایدار و قابل اطمینان بهره‌مند می‌شوند و ارتباط شما با شبکه دچار مشکل نخواهد شد.

کراس اوور Auto-MDI/MDIX

تمام درگاه‌های سوییچ هشت پورت DES-108 دی لینک از کراس اوور خودکار Auto-MDI/MDIX پشتیبانی می‌کنند تا دیگر نیازی به کابل کراس اوور یا پورت آپلینک (Uplink Ports) نباشد. هر یک از درگاه‌ها را می‌توانید به سادگی از طریق کابل‌های اترنت عادی* به سرور، هاب، روتر یا سوییچ دیگری متصل کنید. در ضمن، هر یک درگاه‌های اترنت قرار گرفته در جلوی دستگاه علاوه بر امکان دسترسی آسان، به نشان‌گرهای دو رنگ LED مجهز شده‌اند تا بتوانید به راحتی از وضعیت اتصال با خبر شوید.

*از نوع به هم تابیده Twisted Pair و Straight-Through

دوست‌دار محیط زیست

سوییچ 8 پورت دی لینک DES-108 به فناوری‌های دوست‌دار محیط زیستی همچون پروتکل اِتِرنت با بهره‌وری انرژی (EEE) IEEE 802.3az، تشخیص وضعیت ارتباط و تشخیص طول کابل مجهز شده است. راهکار EEE با تنظیم مصرف برق سوییچ بر اساس بار شبکه و کاهش مصرف در زمان غیرفعال بودن دستگاه، هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. فناوری تشخیص وضعیت ارتباط با بررسی وضعیت ارتباط و فعالیت دستگاه‌های متصل به هر درگاه، مصرف برق را در صورت خاموشی یا قطع اتصال دستگاه‌ها کاهش می‌دهد.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.