اکسس پوینت بی‌سیم دی لینک DAP-1360

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 16145

نشانگر LED: دارد
آنتن: 2 عدد
رابط اتصال: LAN / WIFI
حداکثر سرعت انتقال داده‌: 300 مگابیت بر ثانیه
فرکانس ارتباطی: 2.4 گیگاهرتز

معرفی محصول

اکسس پوینت بی سیم دی لینک DAP-1360 به شما اجازه می‌دهد از طریق وای‌فای به اینترنت کابلی خود متصل شوید یا با ارتقای شبکه بی سیم فعلی، محیط تحت پوشش وای‌فای را گسترش دهید. بدین ترتیب می‌توانید در بخش‌هایی از منزل یا محل کارتان که پیش از این «نقطه کور» محسوب می‌شد به راحتی از اینترنت پایدار و پر سرعت‌تر لذت ببرید و به وب‌گردی بپردازید.

امنیت اتصال بی‌ سیم

اکسس پوینت DAP-1360 دی لینک با مجهز شدن به رمزگذاری 64/128 بیتی WEP و راهکار امنیتی WPA/WPA2 از داده‌ها و شبکه اینترنت وایرلس شما محافظت می‌کند. این دستگاه با پشتیبانی از WPS شبکه وای‌فای شما را با سرعت و امنیتی بالا راه‌اندازی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های امنیتی این محصول می‌توان به امکان فیلتر آدرس‌های MAC و غیرفعال‌ کردن عملکرد SSID Broadcast اشاره کرد که دسترسی به شبکه خانه یا محل کار شما را از بیرون محدود می‌کند.

حالت‌های عملکردی متعدد

DAAP-1360 می‌تواند هفت وظیفه مختلف را بر عهده بگیرد و به عنوان اکسس پوینت، ارائه دهنده اتصال وایرلس (Wireless Client) ، Bridge، Bridge با اکسس پوینت، انتشاردهنده مجدد سیگنال (Repeater)، روتر کلاینت WISP و افزایش دهنده پوشش وای‌فای (Range Extender/WISP Repeater) استفاده شود. به لطف این حالت‌های مختلف می‌توانید نیازهای متعدد خود را تنها با یک محصول برطرف کنید.

با حالت اکسس پوینت می‌توانید دستگاه را به مرکز اتصال تمامی کاربران شبکه بی‌سیم تبدیل کنید.

حالت Wireless Client به دستگاه DAP-1360 شما اجازه می‌دهد به اکسس پوینت‌ دیگری متصل شود.

در حالت Bridge می‌توانید دو شبکه سیمی را به یکدیگر متصل کنید و در حالت Bridge با اکسس پوینت نیز دستگاه قادر است همزمان هم به عنوان مرکز وایرلس و هم به عنوان پل ارتباطی دو شبکه سیمی عمل کند.

با انتخاب حالت Repeater می‌توانید نقاط کور منزل و محل کار خود را تحت پوشش شبکه وای‌فای قرار دهید.

به کمک حالت روتر کلاینت WISP کاربران سرویس اینترنت بی‌سیم می‌توانند این شبکه اینترنت را از طریق کابل اترنت متصل به کامپیوترهای خود مورد استفاده قرار دهند، بدون این که احتیاجی به روتر جداگانه باشد.

و در آخر، این دستگاه می‌تواند به عنوان Repeater WISP یا گسترش دهنده پوشش وای فای عمل کند و به کاربران WISP اجازه دهد انصال اینترنت خود را چه به صورت سیمی و چه به صورت وایرلس، بدون نیاز به روتر اضافی با دستگاه‌های مختلف به اشتراک بگذارند.

نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

با راهنمای نصب دی لینک، می‌توانید ظرف چند دقیقه دستگاه را راه‌اندازی کرده و شبکه وایرلس خود را برقرار کنید. این ویژگی با تعیین نوع عملکرد DAP-1360 شما به سادگی امکان اضافه شدن دستگاه‌های وایرلس دیگر را به شبکه فراهم می‌کند. با اکسس پوینت بی سیم دی‌ لینک DAP-1360 بدون دشواری و تنظیمات پیچیده منزل یا دفتر کار خود را از اتصال اینترنت بی سیم برخوردار کنید.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.