مبدل ای دیتا USB TYPE-C TO VGA

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 16127

رابط کاربری جدید USB-C برای ارتباطات بدون دردسر
پشتیبانی از Full HD 1080P و صفحه نمایش 4K UHD

معرفی محصول

مبدل USB-C به VGA ارتباطی بین دستگاه های هوشمند جدید و سیستم عامل های محتلف رسانه ای برقرار میکند و به عنوان مثال میتوانید گوشی هوشمند ، تبلت و یا کامپیوترخود را بدون هیچ دردسری به دستگاه هایی مانند پروژکتور ها و یا تلویزون ها برای انتقال محتوی صوتی تصویری متصل نمایید . آنلوگ یا دیجیتال ، قدیمی یا جدید ، این مبدل ها امکان اتصال را بریا شما ایجاد میکنند .

USB-C آخرین نسل از تکنولوژی USB است ،این کانکتور نه تنها کوچکتر است ، بلکه این امکان رو به شما می دهد تا کابل خود را از هر دو جهت به دستگاه متصل کنید!
در حال حاضر دستگاه های بیشتری از USB-C پشتیبانی می کنند: گوشی های هوشمند، تبلت ها، نوت بوک، پاوربانک ها و حتی کامپیوتر های رومیزی.

زمانی که میخواهید اطلاعات خود را بر روی یک صفحه نمایش بزرگ تر به اشتراک بگذارید ، نیاز دارید که دستگاه خود را به پروژکتور وصل نمایید . مبدل USB-C به VGA یک راه حل مناسب و مقرون به صرفه برای وصل شدن به پروژکتور با کیفیت تصویر FULL HD است . به لطف پردازش سیگنال قوی ، کیفیت رنگ و تصویر ثابت می ماند .این مبدل همچنین میتواند صدا را بدون وقفه پخش نماید . همچنین این مبدل ها از hot swapping پشتیبانی می نماید .



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.