کیبورد گیمینگ ای دیتا XPG SUMMONER 4A – Cherry MX Silver

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 16109

نوع نورپردازی : ARGB
نوع کیبورد : Mechanical
نوع مکانیکال : CHERRY MX
رنگ سوئیچ : نقره ای
قابلیت Anti ghosting : دارد (100%)

معرفی محصول

یکی از ابزارهای لازم جهت بردن در بازی‌ها، داشتن کیبورد گیمینگ مناسب است. کیبورد گیمینگ ADATA XPG SUMMONER با سوییچ‌های مکانیکال Cherry MX RGB و نورپردازی RGB برای هر کلید به صورت جداگانه، می‌تواند کیبورد گیمینگی باشد که به آن نیاز دارید.

سوییچ‌های مکانیکال Cherry MX RGB
کیبورد گیمینگ XPG SUMMONER مجهز به سوییچ‌های مکانیکال Cherry MX RGB است که علاوه بر دوام و پایداری بالا (حداقل 100 میلیون کلیک)، می‌توانند بازخورد فیزیکی عالی و دقت بی‌نظیری را ارائه دهند.

کلیدهای کنترل مدیا، کلیدهای میانبر و پشتیبانی تمام کلیدها از فناوری Anti-Ghosting
با کلیدهای اختصاصی مدیا، بلندی صدا را کنترل کرده، مدیای پخش شده را متوقف یا ادامه دهید و به فایل قبلی یا بعدی گوش دهید. کلیدهای میانبر به شما کمک می‌کنند تا چندین عملکرد را به صورت یک رشته ذخیره کرده و با فشار آن کلید، رشته عملکردها به ترتیب انجام شوند.

تمامی کلیدهای کیبورد XPG SUMMONER از فناوری Anti-Ghosting پشتیبانی می‌کنند. بدین ترتیب، دیگر خبری از تداخل سیگنالی کلیدها با یکدیگر و فشار تصادفی کلیدها نیست.

استراحتگاه نرم و قابل جدا شدن برای مچ دست
استراحتگاه کیبورد XPG SUMMONER برای مچ دست، نرم و راحت است و از خسته شدن دست در بازی‌های طولانی مدت جلوگیری می‌کند. این استراحتگاه به وسیله آهنربا به کیبورد متصل می‌شود و به راحتی قابل جدا شدن است.

درگاه انتقال‌دهنده USB
رابط کیبورد XPG SUMMONER، دو درگاه USB 2.0 Type-A است. یکی از این درگاه‌ها از نوع انتقال‌دهنده است و به وسیله آن می‌توانید سایر دستگاه‌های موبایل و لوازم جانبی خود را شارژ و به سیستم متصل کنید.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.