اس اس دی ای دیتا SATA3 SU650 480G

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 16097

فرم ظاهری: 2.5‌ اینچ
ظرفیت: 480 گیگابایت
نوع فلش: 3D NAND
سرعت خواندن: حداکثر تا 520 مگابایت بر ثانیه
سرعت نوشتن: حداکثر تا 450 مگابایت بر ثانیه


1,187,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

درایوهای جامد خانواده SU650 از جمله محصولات قدرتمند موجود در بازار محسوب میشوند که با برخورداری از حافظه های پیشرفته 3D NAND و بهره گیری از کنترلرهای پرسرعت و با ارائه ظرفیتهای متنوع تا 480 گیگابایت، از کارآیی و درجه اطمینان بالاتری نسبت به درایوهای مبتنی بر حافظه های 2D NAND برخوردار می باشند. سرعت تبادل اطلاعات در درایوهای SU650 به مقادیر قابل توجه 520 و 450 مگابایت در ثانیه میرسد که در کنار استفاده از سیستم کَش SLC، تکنولوژی تصحیح کدهای خطا ضمن بهبود نرخ تبادل اطلاعات و تقویت عملکرد کلی سیستم موجب افزایش طول عمر و بهره وری درایو جامد نیز خواهد شد. در مجموع میتوان درایوهای SU650 را به عنوان یک انتخاب مناسب برای ارتقای سیستم های کامپیوتری و دستگاههای لپتاپ معرفی نمود که با ارائه بازه قیمتی مناسب و قابلیتهای متنوع میتوانند نیازهای طیف وسیعی از کاربران حوزه دیجیتال را مرتفع نمایند.

 

استفاده از حافظه های 3D NAND یکی از پیشرفتهای چشمگیر در زمینه تولید درایوهای جامد محسوب میشود که با افزایش بهره وری و ضریب اطمینان درایوهای جامد موجب کاهش هزینه های تولید و افزایش کارآیی آنها در مقایسه با درایوهای خانواده 2D NAND شده است.

 

استفاده از الگوریتم کَش SLC به حافظه های جامد اجازه میدهد تا در حالت سلولهای تک-سطحی عمل نموده و سرعت بارگذاری و فراخوانی اطلاعات را تا مقادیر 520 و 450 مگابایت در ثانیه افزایش دهند که این امر امکان اجرای سریعتر نرم افزارهای سیستمی و جابجایی حجم بالای فایلهای دیجیتالی را به راحتی برای کاربران فراهم می نماید.

 

استفاده از کدهای تصحیح کننده خطا علاوه بر تامین ایمنی اطلاعات ذخیره شده موجب افزایش طول عمر درایوهای جامد نیز میگردد. وجود این تکنولوژی در درایوهای خانواده SU650، متوسط طول عمر این محصولات را تا رقم 2 میلیون ساعت افزایش داده که این رقم در قیاس با نمونه های 2D NAND به میزان 25درصد افزایش یافته است.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.