اس اس دی ای دیتا SATA M2 2280 SU800 256G

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 16084

ظرفیت: 256 گیگابایت
نوع فلش: 3D NAND
درگاه اتصال: M.2
رابط حافظه: SATA Mode
سرعت خواندن ترتیبی: حداکثر تا 560 مگابایت بر ثانیه
سرعت نوشتن ترتیبی: حداکثر تا 520 مگابایت بر ثانیه
طول عمر: 2.000.000 ساعت

معرفی محصول

درایوهای جامد SU800 M.2 2280 به دلیل استفاده از حافظه های فلش 3D NAND نسبت به درایوهای جامد 2D NAND از ظرفیت بالاتر و عملکرد به مراتب بهتری برخوردار هستند که علاوه بر موارد فوق باعث بهبود بهره وری مصرف انرژی و افزایش صرفه اقتصادی درایو نسبت به عملکرد آن خواهد شد. محصولات خانواده SU800 M.2 2280 در ظرفیتهای متنوع از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت تولید شده و از سرعت خیره کننده 560 و 520 مگابایت بر ثانیه در خواندن و نوشتن ترتیبی اطلاعات برخوردار هستند.

 

استفاده از الگوریتم کَش SLC به درایو جامد اجازه میدهد تا در حالت سلولهای تک-سطحی عمل نموده و سرعت بارگذاری و فراخوانی اطلاعات را افزایش دهد. از طرف دیگر وجود حافظه کَش DRAM نیز سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را تا دو برابر در مقایسه با درایوهای فاقد حافظه کَش افزایش میدهد و نیاز به استفاده از حافظه سیستمی را در زمان بارگذاری نرم افزارهای حجیم از بین میبرد.

 

استفاده از کدهای پاریتی کم حجم برای استفاده در تصحیح کدهای خطا باعث افزایش دقت اطلاعات ذخیره شده و جلوگیری از تخریب آنها در ذخیره سازی طولانی مدت میگردد.

 

استفاده از موتور RAID و تکنولوژی Data Shaping موجب یکپارچگی بیشتر اطلاعات ذخیره شده و افزایش طول عمر و پایداری درایو جامد خواهند شد.

 

درایوهای جامد SU800 M.2 2280 با استفاده از تکنولوژیهای نوین و برخورداری از قطعات الکترونیکی قدرتمند قادر خواهند بود تا تمامی درایوهای مکانیکی را مغلوب عملکرد خیره کننده خود نموده و زمان بارگذاری سیستم عامل و اجرای نرم افزارهای مختلف را به شدت کاهش بدهند.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.