پاوربانک ای دیتا P12500D 12500mAh WHITE

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15992

حجم: 12500 میلی آمپر ساعت
درگاه: USB/Micro
ولتاژ ورودی: DC 5V / 2A (Micro USB)
ولتاژ وخروجی: DC 5V / 2.1A max. (Type-A USB)
دارای نشانگر دیجیتال


معرفی محصول

افزایش روزافزون قدرت دستگاههای پرتابل در اجرای پردازشهای پیچیده و استفاده از صفحات نمایش باکیفیت، ضمن افزایش میزان مصرف انرژی و نیاز به باتریهای قدرتمند، استفاده از یک منبع انرژی خارجی را برای تغذیه این محصولات، لازم و گاها الزام آور نموده است.

 

شما به راحتی میتوانید دو دستگاه مختلف را به صورت همزمان به پاوربانک P12500D متصل کنید و زمان شارژ تجهیزات پرکاربرد خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. این پاوربانک با برخورداری از ظرفیت مناسب خود قادر خواهد بود تا حجم باتری یک تبلت قدرتمند را بطور کامل شارژ کرده یا انرژی موردنیاز برای 4 مرتبه شارژ کامل یک تلفن هوشمند معمولی را تامین نماید. بدین ترتیب کاربر میتواند با خیالی آسوده و بدون نگرانی از شارژ اندک تجهزات پرتابل، به انجام فعالیتهای روزمره خود بپردازد.

 

تمامی قطعات و اجزای مورد استفاده در ساخت پاوربانک P12500D از میان اقلام باکیفیت و بادوام انتخاب شده و با عبور موفق از آزمایشات پیچیده بر روی کالبد اصلی مونتاژ شده اند که نتیجه این امر، مقاومت بالای محصول در برابر آتش، ضربه، لرزش و دیگر خطرات احتمالی بوده است.

 

بخشهای الکترونیکی پاوربانک P12500D توسط یک مدار حفاظتی 6 گانه در برابر خطرات مختلف الکتریکی و حرارتی ایمن سازی شده اند که پایداری محصول را در تمامی شرایط تضمین خواهد نمود.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.