فلش مموری ای دیتا UV128 USB 3.2 64GB

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15915

حجم حافظه : 64 گیگابایت
جنس بدنه : پلاستیک
وزن : 10 گرم
نوع درگاه : USB 3.2 Gen 1
ابعاد :9×20×60 میلی‌متر


357,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

حافظه های فلش UV128 یکی دیگر از محصولات کمپانی نام آشنای ADATA هستند که با برخورداری از طراحی کشویی و عدم استفاده از درپوش محافظ موجب افزایش سهولت کاربری و جلوگیری از گم شدن درپوش در طی انجام فعالیتهای روزمره خواهد شد. طراحی خاص این محصولات به کاربران اجازه میدهد تا در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی پیدا کرده و به انجام فعالیتهای مختلف بپردازند.

 

علیرغم استفاده از رابط پرسرعت USB 3.0 بازه قیمتی بسیار مناسبی برای حافظه های فلش UV128 در نظر گرفته شده است که این امر موجب جذب بیشتر کاربران برای خرید و استفاده از این محصولات خواهد شد.

 

تمامی اجزای الکترونیکی مورد استفاده در حافظه های فلش UV128 به صورت کامل در داخل یک محفظه پلاستیکی مستحکم قرار گرفته است و از طریق یک مکانیزم کشویی از آن خارج شده و پس از اتمام فرآیند تبادل اطلاعات به راحتی در داخل بدنه جای میگیرد که این خاصیت ضمن عدم نیاز به درپوش محافظ موجب افزایش سرعت تبادل اطلاعات و حفاظت بهتر از چیپ حافظه محصول خواهد شد.

 

بکارگیری ساختار زیبا و استفاده از منحنی های چشم نواز در طراحی حافظه های فلش UV128 با تلفیق دو رنگ جذاب آبی و زرد، جلوه ظاهری متمایزی را برای این محصولات فراهم آورده است. استفاده از روکش مات نیز موجب مقاومت بیشتر محصول در برابر اثر انگشت و صدمات خارجی شده و طول عمر آن را افزایش میدهد.

 

وجود حلقه آویز بر روی محصولات خانواده UV128 به کاربران اجازه میدهد تا حافظه فلش خود را به دسته کلید یا سایر لوازم شخصی خود متصل کرده و از اطلاعات موردنیاز خود را در هر لحظه و هر مکان بهره ببرند.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.