فلش مموری ای دیتا UV360 BLACK 32G

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15901

حجم : 32 گیگابایت
درگاه اتصال : USB 3.2 Gen 1
سرعت خواندن : حداکثر 100 مگابایت بر ثانیه
وزن: 13.9 گرم


161,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

زیبایی در سادگی است. فلش مموری UV360 ای دیتا با طراحی مینیمال بدون در و رنگ مشکی مات، علاوه بر داشتن ظاهری موقر نگرانی شما را بابت گم شدن در فلش برطرف می‌کند. این حافظه فلش ۶۴ گیگابایت داده در خود جای می‌دهد و از نسل نخست USB 3.2 پشتیبانی می‌کند تا ویدیوها، تصاویر، موسیقی و سایر داده‌های ارزشمند شما با سرعت و امنیتی بالا جابجا شوند.

با حرکت دادن کلیدی که در زیر فلش تعبیه شده به راحتی می‌توانید کانکتور USB این فلش را بیرون آورده یا به درون بدنه ببرید تا علاوه بر عدم نگرانی بابت گم شدن در، از کانکتور محافظت کنید.

فلش مموری UV360 ای دیتا با پشتیبانی از نسل نخست USB 3.2، داده‌های شما را با سرعتی تا ۵ گیگابیت بر ثانیه انتقال خواهد داد. البته فلش UV360 با درگاه‌های قدیمی‌تر USB 2.0 هم سازگاری دارد. در ضمن سرعت خواندن اطلاعات در این فلش به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

 

این حافظه فلش در انتهای بدنه‌ خود به حفره‌ای مجهز شده که امکان اتصال آن به جاکلیدی یا بستن بند محافظ را برای شما فراهم می‌کند تا حمل فلش UV360 آسان‌تر شده و احتمال جاگذاشتن و گم شدن آن کاهش یابد. در انتها لازم به ذکر است که با گارانتی مادام‌العمر آونگ دیگر نیازی به نگرانی درباره کیفیت ساخت فلش مموری ۶۴ گیگابایتی UV360 ای دیتا نخواهد بود.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.