فلش مموری ای دیتا UV350 32GB

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15900

حجم : 32 گیگابایت
درگاه اتصال :‌USB 3.2 Gen 1
سرعت خواندن : حداکثر 90 مگابایت بر ثانیه
سرعت نوشتن :‌ حداکثر 40 مگابیت بر ثانیه


195,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

طراحی شکیل و بدون در فلش مموری ۶۴ گیگابایتی UV350 ای دیتا علاوه بر جذابیت ظاهری، شما را از شر در فلش و نگرانی بابت گم شدن آن راحت می‌کند. در انتهای بدنه آن نیز جایگاهی برای اتصال بند یا جاکلیدی تعبیه شده است تا نقل و انتقال آن آسان‌تر شود. این فلش با ۶۴ گیگابایت ظرفیت آماده انتقال و نگه داری ایمن و سریع اطلاعات مهم شما است. طراحی زیبا و فلز مانند بدنه فلش مموری UV350 ای دیتا آن را از بسیاری از دیگر محصولات متمایز ساخته و این فلش را به انتخابی ایده‌آل برای محیط‌های کاری و حرفه‌ای بدل می‌کند.

حافظه فلش UV350 ای دیتا از نسل نخست USB 3.2 پشتیبانی کرده و داده‌های شما را با سرعتی تا ۵ گیگابیت بر ثانیه انتقال خواهد داد. البته فلش UV360 با درگاه‌های قدیمی‌تر USB 2.0 هم سازگاری دارد و از قابلیت Plug and Play نیز بهره‌مند است. در ضمن سرعت خواندن اطلاعات در این فلش به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

 

این حافظه فلش بدون در طراحی شده تا با وجود زیبایی و البته حفظ ایمنی کانکتور USB دیگر نیازی به نگرانی در مورد گم کردن در فلش نداشته باشید. همچنین، این فلش مموری ای دیتا در انتهای بدنه‌ خود به حفره‌ای مجهز شده که امکان اتصال آن به جاکلیدی یا بستن بند محافظ را برای شما فراهم می‌کند تا حمل فلش UV360 آسان‌تر شده و احتمال جاگذاشتن و گم شدن آن کاهش یابد.

حافظه فلش UV350 با انواع دستگاه‌ها و گجت‌ها از جمله رایانه شخصی و لپ‌تاپ، تبلت، سیستم‌های صوتی خانگی و خودرو، تلویزیون، کنسول بازی و… سازگاری دارد. قابلیت Plug and Play نیز بدین معناست که انتقال فایل‌ها و داده‌ها با سرعت بالا و بدون زحمت (برای هماهنگ سازی سیستم و فلش) انجام می‌شود.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.