هارد اکسترنال ای دیتا HD770G RED 1TB

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15812

کلاس کاربری : قابل حمل
نورپردازی : RGB
ساختار حافظه : 2.5 اینچ
قابلیت ضد شوک : دارد
قابلیت ضد گرد و غبار : دارد
ظرفیت : 1 ترابایت
درگاه اتصال : USB 3.2 Gen 1
وزن : 270 گرم


4,213,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

با هارد اکسترنال HD770G دیگر لازم نیست که نگران کمبود فضای ذخیره‌سازی باشید. این هارد اکسترنال مجهز به 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و رابط مدرن USB 3.2 Gen 1 است و با آن می‌توان انواع فایل‌ها را در هر زمان و در هر مکان ذخیره کرد و با خود به همراه داشت.

ظاهر خاص با نورپردازی RGB
هارد اکسترنال HD770G به لطف لبه‌های انحنا‌دار و دو رشته نورپردازی RGB، از طراحی و ظاهری برخوردار است که مشابه آن را در هاردهای اکسترنال دیگر در بازار نمی‌توان یافت. همچنین در بین دو رشته نورپردازی RGB، الگوهای ریز مثلث‌شکل وجود دارند که با روشن شدن نورپردازی، ظاهری زیبا به هارد اکسترنال HD770G می‌بخشند.

استحکام در رده نظامی
هارد اکسترنال HD770G با هدف استقامت در برابر شرایط سخت محیطی طراحی شده است. این هارد اکسترنال با برخورداری از استاندارد پرتاب MIL-STD-810G 516.6، می‌تواند در برابر سقوط تا ارتفاع 1.22 متری سالم بماند و از داده‌های ذخیره شده در هارد درایو محافظت کند.

سه لایه حفاظتی
ساختار هارد اکسترنال HD770G از سه لایه حفاظتی تشکیل شده است: محفظه از جنس پلاستیک سیلیکون مقاوم در برابر شوک، لایه میانی محکم و ضربه‌گیر و در آخر، براکت مجهز به لایه‌های نرم. بدین ترتیب، هارد اکسترنال HD770G تقریباً می‌توانند در برابر هر گونه پرتاب یا ضربه تصادفی، مقاوم بماند.

استاندارد حفاظتی فراتر از IP68
هارد اکسترنال HD770G به گونه‌ای طراحی شده است که به بهترین نحوه ممکن در برابر ورود آب و گرد و خاک به هارد درایو مقاومت کند. این سطح از ایمنی به گونه‌ای است که هارد اکسترنال HD770G می‌تواند در آب با عمق 2 متر به مدت 120 دقیقه باقی مانده و سالم بماند؛ دستاوردی فراتر از استاندارد IP68.

پوشش ضد آب درگاه USB
بر خلاف پوشش‌های درگاه طاقت‌فرسا در سایر هاردهای اکسترنال، پوشش درگاه هارد اکسترنال HD770G به آسانی قابل باز و بسته شدن است و به صورت کامل از درگاه USB در مقابل نفوذ آب جلوگیری می‌کند.

ایمنی داده‌های ذخیره شده با استانارد رمزنگاری پیشرفته
با استاندارد رمزنگاری پیشرفته (AES) 256 بیتی، داده‌های ذخیره شده در هارد اکسترنال HD770G با پسوورد ایمن شده و مانع دسترسی دیگران به آنها می‌‌شود.

قابل استفاده در جدیدترین کنسول‌های بازی
هارد اکسترنال HD770G قابل اتصال به کنسول‌های بازی است و از آن می‌توان برای گرفتن بکاپ و ذخیره‌سازی فایل‌های بازی‌هایی که کاربر دیگر به تجربه آنها نمی‌پردازد، استفاده کرد. همچنین این هارد اکسترنال قابل اتصال و استفاده در کنسول‌های قدیمی‌تر است و می‌تواند سرعت بارگذاری بازی‌ها را افزایش داده و تجربه گیمینگ را بهبود بخشد.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.