هارد اکسترنال ای دیتا HDD HD330 RED 1T

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15808

کلاس کاربری: قابل حمل
ظرفیت: 1 ترابایت
درگاه اتصال: USB 3.2 Gen 1
قابلیت ضد گرد و غبار : دارد
قابلیت ضد شوک : دارد
سنسور شوک : دارد
نرخ انتقال داده : 5 گیگابیت برثانیه


3,745,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای گرفتن بکاپ از داده‌هایتان
در دوره تبادل محتواهای ویدئویی با رزولوشن بالا، هر چقدر هم فضای ذخیره‌سازی خالی داشته باشید، کافی نخواهد بود. هارد اکسترنال HD330 با داشتن ظرفیت 1 ترابایتی و رابط مدرن USB 3.2 Gen 1، آماده ذخیره‌سازی انواع فایل‌های صوتی، تصویری و ویدئویی است.

لایه حفاظتی محکم
محفظه محکم از جنس پلاستیک سیلیکون، وظیفه محافظت هارد اکسترنال HD330 را از عوامل و حوادث بیرونی بر عهده دارد. این محفظه می‌تواند هارد درایو را از ضربات، سقوط‌ها و شوک‌هایی که ممکن است در کاربرد روزانه به آن وارد شود، ایمن نگه دارد.

پیشگیری از بروز سکتور بد با سنسور حساس به شوک
هاردهای اکسترنال مدل پایین‌تر، حتی پس از پرتاب یا وارد شدن شوک به آنها، به فعالیت خود ادامه می‌دهند که موجب بروز خطا و سکتور بد در هارد درایو می‌گردد. با سنسور اختصاصی حساس به شوک از شرکت ADATA، تمام فعالیت‌های هارد اکسترنال HD330 با تشخیص هر گونه ضربه یا شوک متوقف می‌شود و نور نشانگر LED به رنگ قرمز چشمک‌زن در می‌آید. پس از گذر شوک، هارد اکسترنال به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد و کاربر با نور نشانگر LED آبی‌رنگ مطلع می‌شود.

ایمنی داده‌های ذخیره شده با استانارد رمزنگاری پیشرفته
با استاندارد رمزنگاری پیشرفته (AES) 256 بیتی و نرم‌افزار HDDtoGO، داده‌های ذخیره شده در هارد اکسترنال HD330 با پسوورد ایمن شده و مانع دسترسی دیگران به آنها می‌‌شود.

نرم‌افزار اختصاصی HDDtoGO
نرم‌افزار انحصاری HDDtoGO از شرکت ADATA، بهترین راهکار و ابزار برای مدیریت هاردهای اکسترنال است. این نرم‌افزار ابزارهای قدرتمندی جهت همگام‌سازی و ایمن‌سازی اطلاعات دارد و فرآیند تبادل داده و پشتیبان‌گیری از فایل‌ها را سریع‌تر می‌کند.

قابل استفاده در جدیدترین کنسول‌های بازی
هارد اکسترنال HD330 قابل اتصال به کنسول‌های بازی است و از آن می‌توان برای گرفتن بکاپ و ذخیره‌سازی فایل‌های بازی‌هایی که کاربر دیگر به تجربه آنها نمی‌پردازد، استفاده کرد.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.