کارت گرافیک ام اس آی Radeon RX 6600 XT MECH 2X 8G OC

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15764

پلتفرم : AMD
نورپردازی : ندارد
مدل پردازنده : RX 6600 XT
نسل پردازنده : RDNA 2
فرکانس افزایشی : 2602 مگاهرتز
حداکثر رزولوشن : 4320×7680 پیکسل
پاور پیشنهادی : 500 وات


34,504,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

کارت گرافیک ام اس آی Radeon RX 6600 XT MECH 2X 8G OC مجهز به 2048 هسته کودا و 8 گیگابایت حافظه پر سرعت از نوع GDDR6 بوده و از فرکانس پایه 2033، فرکانس گیمینگ 2412، فرکانس افزایشی ۲۶۰۲، و فرکانس حافظه 2000 مگاهرتز (16 گیگابیت بر ثانیه موثر) برخوردار است. محور اصلی در طراحی کارت گرافیک‌های سری MECH ام اس آی پایداری بالا و عملکرد بی‌نقص است. این محصول با بهره‌گیری از معماری RDNA 2 شرکت AMD قدرت قابل توجهی دارد و با مجهز شدن به بدنه‌ای مستحکم و دو فن کارآمد به شما اجازه می‌دهد به راحتی با تمام توان به دنیای بازی‌ها پای بگذارید.

با افزایش حرارت خداحافظی کنید

TORX Fan 3.0: به منظور بهبود خنک‌کنندگی و افزایش دفع حرارت، تیغه‌های این فن به صورت ترکیبی از طراحی‌های رایج و طراحی ویژه تیغه‌های Dispersion ساخته شده‌اند تا موجب دمیده شدن متمرکز جریان هوا به سوی هیت‌ سینک شوند. فشار هوای تولید شده توسط فن TORX 3.0 تا ۵۰ درصد بیشتر از فن‌های عادی (و تا ۱۵ درصد بیشتر از نسل قبل TORX) است. این کارت گرافیک به سه عدد فن TORX 3.0 مجهز شده است.

چرخش در زمان نیاز با ZERO FROZR: به منظور کاهش سر و صدا در عین بهینه‌سازی فرآیند خنک‌کنندگی، سیستم Zero FROZR در صورت کاهش دما و عدم نیاز کارت گرافیک به دفع حرارت (حین استفاده‌های سبک) چرخش فن‌ها را متوقف می‌کند و در صورت لزوم (با افزایش دمای کارت گرافیک)، آن‌‌ها را دوباره به چرخش در‌می‌آورد.

پدهای حرارتی: تعداد قابل توجه پدهای حرارتی تعبیه شده در جای جای این کارت گرافیک حرارت تولید شده در اجزای مختلف برد مدار کارت گرافیک ام اس آی Radeon RX 6600 XT MECH 2X 8G OC را به طور مستقیم به هیت سینک انتقال می‌دهند تا گرما آسیبی به قطعات حساس وارد نکند.
برد مدار چاپی با عملکرد و دوام بی‌نظیر

اول ایمنی، بعد کار: فیوزهای اضافی تعبیه شده در PCB اختصاصی این کارت گرافیک، محصول را بیش از پیش از گزند آسیب ناشی از جریان الکتریسیته در امان نگه می‌دارند.

ساخته شده با مرغوب‌ترین مواد اولیه: برد مدار چاپی (PCB) کارت گرافیک با لایه نسبتا ضخیم‌تری از مس پوشیده شده است تا علاوه بر بهبود هدایت الکتریسیته و انتقال حرارت، عملکرد پایدارتر و قابل اعتمادتری داشته باشد.

طراحی اختصاصی PCB: کارت گرافیک ام اس آی Radeon RX 6600 XT MECH 2X 8G OC با بهره‌مند شدن از طراحی ویژه مدارهای PCB (برد مدار چاپی) می‌تواند عملکرد پایدارتر و قدرت پردازشی بسیار بیشتری به شما ارائه کرده و حداکثر توان خود را در اختیار شما بگذارد. PCB این کارت گرافیک با لایه نسبتا ضخیم‌تری از مس پوشیده شده است تا علاوه بر بهبود هدایت الکتریسیته و انتقال حرارت، عملکرد قابل اعتمادتری داشته باشد.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.