کارت گرافیک ام اس آی GeForce RTX 3090 VENTUS 3X 24G OC

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15751

پلتفرم: AMD
مدل پردازنده: RTX 3090
نسل پردازنده: Ampere
حجم حافظه: 24 گیگابایت
فرکانس افزایشی: حداکثر 1725 مگاهرتز
حداکثر رزولوشن: 4320×7680 پیکسل
پاور پیشنهادی: 750 وات


127,892,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

کارت‌های گرافیک قدرتمند GeForce RTX 3090 VENTUS 3X 24G OC به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا قدرت مورد نیاز برای انجام بازی‌های مختلف و یا کارهای گرافیکی سنگین را در خدمت شما قرار دهند. وجود فن‌های سه گانه‌ و فوق‌العاده کارآمد خنک کنندگی موثر و بالای این محصول را تضمین خواهند کرد.

قاب محافظ بسیار سبک و مقاوم این کارت گرافیک علاوه بر تضمین سلامت و محافظت کامل از محصول در برابر ضربه و فشار موجب بهبود انتقال حرارت و بهبود عملکرد خنک کنندگی می‌شود.

سیستم خنک کنندگی

استفاده از طراحی فوق‌العاده MSI TORX Fan 3.0 در این محصول موجب بهینه سازی و بهبود عملکرد خنک کنندگی شده است. پره‌های به کار رفته در فن‌های این کارت، ترکیبی از طراحی قدیم و جدید بوده و می‌توانند با بهبود جریان هوا و متمرکز کردن آن بر روی هیتسینک موجب خنک کنندگی بهینه و کاملا موثر شوند.

تکنولوژی ZERO FROZR

تکنولوژی ZERO FROZR برای اولین بار توسط MSI در سال 2008 معرفی شده است. این تکنولوژی با خاموش کردن کامل فن‌ها در دمای پایین باعث بی‌صدا شدن سیستم خواهند شد. زمانی که دمای سیستم بر اثر انجام بازی های سنگین بالا می‌رود، فن‌ها به صورت اتوماتیک شروع به کار کرده و خنک کنندگی سیستم شما را تضمین می‌کنند.

+لوله‌های انتقال حرارت موجود با بیشترین تماس خود با پردازنده‌ی گرافیکی می‌توانند حرارت را با سرعت و حجم بیشتری منتقل کنند.

+استفاده از پدهای حرارتی موجب انتقال حرارت بهتر و در نتیجه افزایش میزان خنک کنندگی شده است.

+بهره‌گیری از براکت بسیار قدرتمند و مقاوم در برابر خم شدگی.

+وجود یک براکت به منظور اتصال به سیستم کامپیوتری و پشتیبانی از کارت‌های گرافیکی بیشتر.

+استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک در ساخت مدار چاپی و همچنین به کارگیری دو لایه مس با افزایش میزان رسانایی موجب بهبود عملکرد خنک کنندگی و دستیابی به عملکرد بهتر و کاملا قابل اطمینان شده است.

 

نرم افزار DRAGON CENTER

تمامی نرم‌افزارهای کاربردی، قدرتمند، و انحصاری شرکت MSI در برنامه ای کاربردی به نام MSI Dragon Center جمع‌آوری شده‌اند. این برنامه نه تنها عملکرد تمامی نرم‌افزارها را یکپارچه می‌کند، بلکه آنها را با یکدیگر هماهنگ ساخته و به شما تجربه ای متفاوت از استفاده محصولات و نرم‌افزارهای این شرکت را خواهد داد. دیگر با برنامه ها و آیکون‌های نامرتب خداحافظی کنید، با کمک تنها یک کلیک ساده از تمامی عملکرد برنامه Dragon Center لذت ببرید. در نهایت می‌توان گفت که این برنامه تنها ابزاری است که شما برای دستیابی به بالاترین عملکرد سیستم کامپیوتری، کارت گرافیک، مادربرد، و حتی ابزارهای بازی خود به آن نیاز دارید.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.