کارت گرافیک ام اس آی RTX 3070 GAMING Z TRIO 8G LHR

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15722

نسل پردازنده: Ampere
حجم حافظه: 8 گیگابایت
نوع حافظه: GDDR6
حداکثر رزولوشن: 7680×4320 پیکسل
سرعت حافظه: 14 گیگابیت بر ثانیه
اسلات توسعه: 3 عدد
نورپردازی: ARGB
دارای محدود کننده ماینینگ(LHR)


27,472,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

کارت گرافیک ام اس آی GeForce RTX 3070 GAMING Z TRIO LHR با داشتن 5888 هسته کودا، تعداد 184 واحد نقشه‌بردار بافت (TMU)، تعداد 96 واحد رندرینگ خروجی (ROP)، فرکانس پایه 1500 مگاهرتز و فرکانس افزایشی 1845 مگاهرتز، آماده اجرای انواع بازی‌های جدید در رزولوشن‌ 4K و نیز پردازش‌ها و رندرینگ گرافیکی است. این کارت گرافیک همچنین به 8 گیگابایت حافظه GDDR6 با فرکانس 1750 مگاهرتز و باس 256 بیتی تجهیز شده است. کارت گرافیک RTX 3070 GAMING Z TRIO LHR بر اساس معماری قدرتمند 8 نانومتری Ampere از شرکت انویدیا ساخته شده است و با برخورداری از 184 هسته Tensor نسل سه و 46 هسته RT نسل دو، کارایی بهبود یافته‌ای را در پردازش رهگیری پرتو (Ray Tracing)، نرم‌افزارها و فناوری‌های وابسته به هوش مصنوعی و نیز استریمینگ به نمایش می‌گذارد.

نسل دوم هسته‌های RT تا دو برابر کارایی بیشتری نسبت به نسل اول خود ارائه می‌دهند. همچنین با پشتیبانی از بازتاب نور و سایه‌زنی متقارن، کارایی این هسته‌ها به سطح جدیدی می‌رسد.

نسل سوم هسته‌های Tensor به لطف پشتیبانی از پراکندگی ساختاری و الگوریتم‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی، مثل DLSS 2.0، در مقایسه با نسل قبل خود تا دو برابر کارایی بیشتری دارند. این هسته‌ها عملکرد کارت گرافیک RTX 3070 VISION OC 8G را در بازی‌ها و نرم‌افزارهای وابسته به هوش مصنوعی به طرز چشمگیری افزایش می‌دهند.

شرکت ام اس آی توان طراحی گرمایی (TDP) کارت گرافیک RTX 3070 GAMING Z TRIO LHR را 240 وات تعیین کرده است. علاوه بر اسلات PCI-E x16، دو کانکتور 8 پین PCI-E وظیفه انتقال برق به این کارت گرافیک را بر عهده دارند. حداقل توان پیشنهادی پاور سیستم، 650 وات است.

مدل GAMING Z کارت گرافیک GeForce RTX 3070 به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده است و در مقایسه با مدل GAMING X، فرکانس افزایشی بیشتری دارد. علاوه بر این، پسوند «LHR» نشانگر پایین بودن نرخ Hash Rate این کارت گرافیک است (25 MHR/s).

سیستم خنک کننده ام اس آی TRI FROZR 2

سیستم خنک کننده TRI FROZR 2 با هدف ارائه راندمان کاری بالا طراحی شده است. گیمرها می‌توانند انتظار برقراری و حفظ تعادل عالی میان خنک کنندگی بالا و آلودگی صوتی پایین را از این سیستم خنک کننده در بازی‌های طولانی داشته باشند.

 

– سه فن TORX FAN 4.0: وظیفه هدایت جریان هوای خنک به سمت هیت سینک کارت گرافیک RTX 3070 GAMING Z TRIO LHR بر عهده سه فن مدل TORX FAN 4.0 است. این سه فن بر مبنای کار گروهی طراحی شده‌اند و هر یک جفت پره آنها به وسیله یک حلقه بیرونی به یکدگیر متصل شده‌اند. این طراحی ویژه به هدایت متمرکز جریان هوا به سمت سیستم خنک کننده بروز شده TRI FROZR 2 کمک شایانی می‌کند.

این سه فن همچنین از قابلیت ZERO FROZR پشتیبانی می‌کنند که به وسیله آن، زمانی که دمای کاری کارت گرافیک پایین است، کارت گرافیک مشغول پردازش گرافیکی نیست و یا پردازش گرافیکی در حال اجرا سبک است، فن‌ها متوقف می‌شوند تا از ایجاد آلودگی صوتی بیهوده جلوگیری می‌شود و عمر مفید فن‌ها نیز افزایش می‌یابد. به محض اینکه کارت گرافیک به خنک کنندگی فعال نیاز پیدا کند، فن‌ها مجدداً و به صورت خودکار روشن می‌شوند.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.