کارت گرافیک ام اس آی GeForce RTX 3060 VENTUS 3X 12G OC

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15719

پلتفرم: nVIDIA
مدل پردازنده: RTX 3060
نسل پردازنده: Ampere
فرکانس افزایشی: 1807 مگاهرتز
حداکثر رزولوشن: 4320×7680 پیکسل
پاور پیشنهادی: 550 وات


18,041,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

کارت گرافیک ام اس آی GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC مجهز به 3584 هسته کودا و 12 گیگابایت حافظه پر سرعت از نوع GDDR6 بوده و از فرکانس پایه 1320، فرکانس افزایشی 1807 و فرکانس حافظه 1875 مگاهرتز (15 گیگابیت بر ثانیه موثر) برخوردار است. اولویت اصلی ام اس آی در تولید کارت گرافیک‌های سری Ventus دستیابی به بالاترین سطح عملکرد است. این محصول از پس توقعات شما از یک کارت گرافیک قدرتمند بر می‌آید و با بهره‌گیری از معماری Ampere شرکت انویدیا توان قابل توجهی دارد. بدنه‌ مستحکم با ابعاد مناسب، دو فن کارآمد و عملکرد بی‌نظیر آن به شما اجازه می‌دهد به راحتی با تمام توان به دنیای بازی‌ها پای بگذارید.
معماری Ampere انویدیا برای پردازنده‌های چندگانه مخصوص استریم

جدیدترین معماری شرکت انویدیا به کمک دومین نسل هسته‌های RT و نسل سوم هسته‌های Tensor تجربه شگفت‌انگیزی از بازی برای شما رقم می‌زند! این پردازنده‌ها موجب دو برابر شدن توان عملیاتی GeForce RTX™ 3060 VENTUS 2X 12G OC و مصرف بهینه انرژی می‌شوند.

نسل دوم هسته‌های RT: علاوه بر توان عملیاتی دو برابر، با این کارت گرافیک از تصاویری با رهگیری پرتو (Ray Tracing) بی‌نقص و سایه‌زنی بی‌نظیر لذت ببرید.

نسل سوم هسته‌های Tensor: از مهم‌ترین عوامل موثر در توان عملیاتی دو برابر پردازنده‌های Ampere می‌توان به ساختار بهینه‌سازی شده و الگوریتم‌های هوش مصنوعی آن مانند DLSS اشاره کرد. هسته‌های Tensor تاثیر مثبت چشمگیری در عملکرد بازی‌های شما می‌گذارند و ظرفیت‌های جدیدی از هوش مصنوعی در اختیار شما می‌گذارند.

پیروزی در کسری از ثانیه رقم می‌خورد: با NVIDIA Reflex در رقابت‌ها دست برتر با شما است؛ با کمترین تاخیر و بیشترین سرعت پاسخگویی ممکن. به لطف قدرت GPUهای سری GeForce RTX 30 و فناوری G-SYNC انویدیا سریع‌تر به هدف خود دست پیدا کنید، زودتر واکنش‌ نشان دهید، دقت هدف‌گیری خود را از طریق فناوری‌های انقلابی افزایش دهید، و تاخیر سیستم را محاسبه کرده و بهبود ببخشید تا در بازی‌های رقابتی پیروزی از آن شما باشد.

شتاب‌دهنده DLSS مجهز به هوش مصنوعی: DLSS شیوه‌ای فوق‌پیشرفته برای رندر به کمک هوش مصنوعی است که با استفاده از نسل سوم هسته‌های تنسور Geforce RTX (که به پردازش هوش مصنوعی احتصاص یافته‌اند) نرخ فریم را بدون کاهش کیفیت تصاویر افزایش می‌دهد. بدین‌ترتیب می‌توانید تنظیمات گرافیکی و رزولوشن بازی‌هایتان را روی بالاترین کیفیت تنظیم کنید و تجربه بصری ایده‌آلی از گیمینگ خود داشته باشید. انقلاب هوش مصنوعی حالا به دنیای بازی‌ها قدم گذاشته است.

 

با افزایش حرارت خداحافظی کنید

TORX Fan 3.0: به منظور بهبود خنک‌کنندگی و افزایش دفع حرارت، تیغه‌های این فن به صورت ترکیبی از طراحی‌های رایج و طراحی ویژه تیغه‌های Dispersion ساخته شده‌اند تا موجب دمیده شدن متمرکز جریان هوا به سوی هیت‌ سینک شوند. فشار هوای تولید شده توسط فن TORX 3.0 تا ۵۰ درصد بیشتر از فن‌های عادی (و تا ۱۵ درصد بیشتر از نسل قبل TORX) است. این کارت گرافیک به دو عدد فن TORX 3.0 مجهز شده است.

چرخش در زمان نیاز با ZERO FROZR: به منظور کاهش سر و صدا در عین بهینه‌سازی فرآیند خنک‌کنندگی، سیستم Zero FROZR در صورت کاهش دما و عدم نیاز کارت گرافیک به دفع حرارت (حین استفاده‌های سبک) چرخش فن‌ها را متوقف می‌کند و در صورت لزوم (با افزایش دمای کارت گرافیک)، آن‌‌ها را دوباره به چرخش در‌می‌آورد.

پدهای حرارتی: تعداد قابل توجه پدهای حرارتی تعبیه شده در جای جای این کارت گرافیک حرارت تولید شده در اجزای مختلف برد مدار کارت گرافیک ام اس آی GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC را به طور مستقیم به هیت سینک انتقال می‌دهند تا گرما آسیبی به قطعات حساس وارد نکند.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.