مادربرد ام اس آی MAG X570S TOMAHAWK MAX WIFI

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15685

پلتفرم: AMD
فرم ظاهری: ATX
چیپست : X570
نورپردازی : دارد
حافظه قابل پشتیبانی : DDR4
حداکثر حجم حافظه: 128 گیگابایت
اتصال Wi-Fi: دارد
نسخه بلوتوث: 5.2

معرفی محصول

مادربرد X570S TOMAHAWK MAX Wi-Fi از سری MAG، حاصل سال‌ها تجربه و عملکرد درخشان کمپانی نام آشنای ام اس آی است که برای استفاده‌های روزمره و حرفه‌ای مانند گیمینگ و طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مادربرد در فرم ظاهری ATX تولید شده و با دارا بودن سوکت پردازنده AM4، از جدیدترین پردازنده‌های ای ام دی پشتیبانی می‌کند. چهار عدد شیار حافظه رم از نوع DDR4 برای MAG X570S در نظر گرفته شده که می‌توانند تا 128 گیگابایت حافظه را با حداکثر فرکانس 5100 مگاهرتز میزبانی کنند. MAG X570S TOMAHAWK MAX یک مادربرد جان سخت و با کیفیت است که از ظاهر جذابی نیز برخوردار است؛ عملکرد و امکانات متنوعی که این مادربرد در اختیار شما می‌گذارد، در نوع خود فوق‌العاده هستند و رضایت شما را جلب می‌کنند.

طراحی کاربرپسند
مادربردهای ام اس آی با در اختیار داشتن کوله‌باری از ویژگی‌های هوشمند و کاربردی از قبیل محل قرارگیری مناسب هدرهای USB و SATA، راهکارهای خنک‌کنندگی متعدد و منطقه ممنوعه مدار چاپی، کار را برای کاربران مختلف آسان می‌کنند؛ بنابراین، هرکسی می‌تواند به تنهایی سیستم گیمینگ یا ورک‌استیشن خود را سر هم کند.

خنک‌کنندگی
هر سیستمی برای مدیریت حجم کاری سنگین و ارائه بهترین عملکرد خود، نیازمند یک سامانه خنک‌کنندگی قدرتمند است. مادربرد MAG X570S برای تهویه مدار تغذیه و ماسفت‌ها، از یک هیت‌سینک غول پیکر استفاده می‌کند تا جریان برق منتهی به پردازنده مطمئن و بی‌نقص باشد. علاوه بر این موضوع، تعداد زیادی هدر فن با قابلیت کنترل سرعت، به شخص اسمبلر این اجازه را می‌دهد تا سیستم خنک‌کننده خود را مطابق با نیاز و سلیقه خود چکش‌کاری کند.

کنترل فن‌ها از طریق نرم‌افزار و محیط بایوس
نرم‌افزار MSI Center را دانلود کرده و با مراجعه به بخش مخصوص کنترل فن‌ها، دمای قطعات و وضعیت فن‌ها را در قالب یک رابط کاربری ساده و شیک مشاهده کنید. تا چهار دمای هدف برای پردازنده و مادربرد تعریف کنید تا سرعت فن‌ها به طور خودکار و متناسب با دمای سیستم تغییر پیدا کند. شخصی‌سازی رفتار فن‌ها از طریق محیط بایوس نیز امکانپذیر است.

تشخیص‌ خودکار حالت DC یا PWM
هدرهای فن ام اس آی از قابلیت تشخیص خودکار حالت DC و PWM برخوردار هستند؛ با وجود این قابلیت، فن‌ها با سرعت مناسب و حداقل نویز به فعالیت خود ادامه می‌دهند. صرف نظر از حجم کاری، فن‌های سیستم شما همواره خنک و بدون سر و صدا خواهند بود.

هیت‌سینک‌ M.2
حتی سریعترین درایوهای اس اس دی دنیا نیز از شر حرارت در امان نیستند. این قطعات فلزی، با ارائه جریان هوای خنک به اسلات‌های اس اس دی M.2، عملکرد عالی و ثبات این حافظه‌های پرسرعت را تضمین می‌کند.

آماده میزبانی از خنک‌کننده‌های مایع
مادربرد MAG X570S، آغوش خود را به روی محبوب‌ترین کولرهای AiO و CLC موجود در بازار باز نگه می‌دارد. با استفاده از یک هدر 4 پین اختصاصی، پمپ آب سیستم واترکولینگ خود را به طور کامل کنترل کنید. نقاط علامت‌گذاری‌شده با ‘Keep-Out-Zone’ شما را در نصب آسان و امن و جایگذاری دقیق یاری می‌کنند.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.