مادربرد ام اس آی PRO H610M-B DDR4

وضعیت
موجود در انبار
کد محصول 15662

پلتفرم: Intel
فرم ظاهری: m-ATX
چیپست : H610
سوکت پردازنده : LGA1700
نوع حافظه: DDR4
حداکثر حجم حافظه: 64 گیگابایت
نسل پردازنده :نسل دوازدهم


5,267,000 تومان

10 عدد در انبار

معرفی محصول

معرفی مادربرد ام اس آی PRO H610M-B DDR4
با سالیان سال تجربه، ام اس آی هم‌اکنون به یک برند نام آشنا در تولید مادربردهای بالارده تبدیل شده است. تیم توسعه و مهندسین این کمپانی پس از بررسی‌های فراوان، باکیفیت‌ترین قطعات موجود را ارزیابی کرده‌اند و محصولاتی با پتانسیل و مقاومت بالا، حتی در شرایط سخت، تولید کرده‌اند. مادربردهای سری PRO پکیجی کامل و ایده‌آل برای کسب و کارهای حرفه‌ای هستند. عملکرد پایدار و اسمبل آسان، سرعت کارهای دفتری و شرکتی را بالا برده و رضایت کارکنان را رقم می‌زنند.

 

طراحی همه‌پسند
مادربردهای ام اس آی با در اختیار داشتن کوله‌باری از ویژگی‌های هوشمند و کاربردی، فرآیند اسمبل را برای کاربران خانگی ساده می‌کنند؛ بنابراین، هرکسی می‌تواند با کمک ابزار شخصی‌سازی و عیب‌یابی که در دست دارد، به تنهایی سیستم گیمینگ یا ورک‌استیشن خود را سر هم کند.

 

خنک‌کنندگی بر پایه هوش مصنوعی
موتور هوشمند ام اس آی با تشخیص خودکار دمای پردازنده و GPU، فن‌های سیستم را در بهترین حالت ممکن متناسب با وضعیت قطعات مختلف، پیکربندی می‌کند. این بخش شامل سه حالت توربو، کم‌صدا و همچنین یک حالت دستی می‌شود که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند.

 

کنترل فن‌ها از طریق نرم‌افزار و محیط بایوس
نرم‌افزار MSI Center را دانلود کرده و با مراجعه به بخش مخصوص کنترل فن‌ها، دمای قطعات و وضعیت فن‌ها را در قالب یک رابط کاربری ساده و شیک مشاهده کنید. تا چهار دمای هدف برای پردازنده و مادربرد تعریف کنید تا سرعت فن‌ها به طور خودکار و متناسب با دمای سیستم تغییر پیدا کند. شخصی‌سازی رفتار فن‌ها از طریق محیط بایوس نیز امکانپذیر است.

 

تشخیص‌ خودکار حالت DC یا PWM
هدرهای فن ام اس آی از قابلیت تشخیص خودکار حالت DC و PWM برخوردار هستند؛ با وجود این قابلیت، فن‌ها با سرعت مناسب و حداقل نویز به فعالیت خود ادامه می‌دهند. صرف نظر از حجم کاری، فن‌های سیستم شما همواره خنک و بدون سر و صدا خواهند بود.



نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تاریخچه قیمت این کالا هنوز ثبت نشده است.